دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:00

ديجيتال مارکتر کيست ؟و وظايف ديجيتال مارکتر 360 درجه

ديجيتال مارکتر کيست ؟!

ديجيتال مارکتر طبق تعاريف وظيفه افزايش ترافيک يک سايت و برنديگ يک کسب و کار اينترنتي از طريق تمام کانال هاي ديجيتال را دارد (چه رايگان چه پولي )

  • کانال هايي مثل :
  • سئو
  • رسانه هاي اجتماعي
  • ايميل
  • و . . .

ولي امروزه که در دنياي بازاريابي ديجيتال با گسترشي که پيش آمده به ? دسته تقسيم شده اند

?)ديجيتال مارکتر ??? درجه

?)متخصص ها

خب خيلي واضحه که خيلي از علوم ديجيتال مارکتينگ تخصصي شده و بسياري از کسب و کار هاي بزرگ براي هر بخش خودشون ،يک متخصص يا حتي يک تيم متخصص دارند . که هر فرد روي يک حوزه فعاليت دارد.اين افراد معمولا بر روي يک شاخص کليدي عملکرد KPI براي هر کانال متمرکز ميشوند تا بتواند بدرستي عملکرد و نتيجه را در يکي از از آنها اندازه گيري کند.

مدير سئو = KPI اصلي : ترافيک ارگانيک

متخصص بازاريابي محتوا= KPI اصلي :time on site (مدت زمان کاربر در صفحه)،ترافيک وبلاگ ،برندينگ

مدير رسانه هاي اجتماعي= KPI اصلي: دنبال کننده ها (فالوور)،impression،اشتراک گذاري

متخصص تجزيه تحليل اطلاعات= KPI اصلي:بهبود نرخ تبديل(conversiot rate)،نرخ بازکردن ايميل(email open rate)

و . . .

متخصص سئو ، متخصص بازاريابي محتوا و . . . که در اکثر شرکت ها اين افراد با همفکري هاي هم فعاليت هاي ديجيتال مارکتينگ رو مديريت ميکنند .اين تيم با همفکري هم استراتژي ها را تعيين ميکنند ولي هر بخش در حوزه خود بصورت حرفه اي فعاليت ميکند.ولي با رشد کسب و کار هاي اينترنتي و شکل گرفتن کسب و کار هاي نوپا و استارت آپ ها بدليل کاهش هزينه ها ديجيتال مارکتر ??? درجه شکل گرفت.

ديجيتال مارکتر ??? درجه کيست ؟!

از آنجايي که کسب و کار هاي نوپا هزينه تيم تخصصي براي تيم بازاريابي را ندارند
وظيفه ديجيتال مارکتر ??? درجه شامل : جذب مخاطب هدفمند ، برندينگ ، افزايش فروش و همچنين رضايتمندي مشتري (بهبود تجربه کاربري ux) ميباشد.خالي از لطف نيست بدونين تجربه کاربري (UX) امروزه در بازاريابي بسيار حائز اهميت هست .تجربه کاربري (UX) فقط در زمينه طراحي نيست (اشتباهي که بعضي از دوستان انجام ميدن) ! فعاليت هايي که شما انجام ميدين تا از انتخاب شما و با بودن با شما احساس رضايت کنه تجربه کاربري هست ،امروزه UX در تمامي مباحث بازاريابي وجود دارد: دسترسي کاربر به اطلاعات سايت ، آسان سازي فرايند خريد ، فروش و خدمات پس از فروش ، سئو ، توليد محتوا و . . .

پس آنچه که ديجيتال مارکتر ??? درجه بايد بداند :

  • اصول اوليه ديجيتال مارکتينگ
  • بازاريابي محتوا
  • سئو و بهينه سازي
  • بازاريابي رسانه هاي اجتماعي
  • فرايند تبديل
  • ايميل مارکتينگ
  • بازاريابي عصبي (افزايش فروش و بهبود تجربه کاربري )

منبع

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دیجیتال,مارکتر,کیست,؟و,وظایف,دیجیتال,مارکتر,360,درجه, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:31

آيا پنجره دوجداره خود را تعمير يا تعويض مي کنيد؟

اگر صاحب خانه هستيد و شيشه هاي دوجداره شما شروع به خرابي مي کند ، احتمالاً از خود مي پرسيد که آيا تعمير پنجره دوجداره يا تعويض آن بهتر است؟ خب واقعيت اين است که اين به شرايط بستگي خواهد داشت. بنابراين براي اينکه بتوانيد در مورد تعمير يا تعويض بهترين تصميم را بگيريد خرابي هاي شيشه دو جداره را بررسي کنيد.

تعمير قفل درب دوجداره

يک خرابي و شکستگي در قفل درب پنجره اتفاق افتاده است. اگر از عملکرد قفل که از کار افتاده يا خير اطلاع نداريد ، تراکم تشکيل شده بين شيشه هاي پنجره شما شاخص متداول خراب شدن و ايجاد مشکل است. در موارد شديد واحد شيشه اي نياز به تعويض دارد ، با اين وجود شکستگي هاي جزئي قابل ترميم و تعمير پنجره دوجداره است. اگر به يک واحد شيشه اي جايگزين نياز باشد مي توانيد قاب پنجره هاي قديمي خود را حفظ کنيد؛ به شرطي که از شرايط خوبي برخوردار باشند.

سر و صداي خارجي بيش از حد باعث اذيت داخل منزل مي شود

اين مشکل به ويژه در شيشه هاي دو جداره قديمي معمول است زيرا فاصله بين دو شيشه به طور قابل توجهي کمتر از نمونه هاي مدرن است. در چنين مواردي ، راه حل معمول جايگزيني شيشه دو جداره است.

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

اگر شيشه دو جداره شما بسيار قديمي است ، هرگونه کار تعميراتي فقط ممکن است تعويض آن را براي مدت زمان کوتاهي به تأخير بيندازد. بعلاوه ، شيشه پنجره قديمي به دليل کمبود بهره وري انرژي کم استفاده است ، بنابراين گرمايش خانه احتمالاً هزينه بيشتري براي شما خواهد داشت. در چنين مواردي تعويض پنجره قديمي با دوجداره باعث صرفه جويي براي شما مي شود.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تعمير پنجره دوجداره شيشه اي

ترميم ترک در واحد شيشه امکان پذير است ، اما اگر بخشي از شيشه خرد شده باشد  به احتمال زياد کل واحد شيشه نياز به تعويض دارد. براي ترک هاي کوچک ، با اعتماد به نفس مي توان با استفاده از يک چسب شفاف که مخصوص استفاده روي شيشه طراحي شده است ، تعمير پنجره دوجداره را انجام دهد. اگرچه  لازم به يادآوري است که تعمير شيشه هميشه پاسخگو نيست و ممکن است شيشه نياز به تعويض داشته باشد.

علت بسته نشدن پنجره دوجداره

دسته يا لولاي شکسته مي تواند بسته شدن صحيح پنجره را دشوار کند و منجر به تراوش داخل پنجره شود. قفل شکسته همچنين امنيت پنجره را به خطر مي اندازد و بايد زودتر اصلاح شود. قفل ها و دسته هاي شکسته معمولاً تعويض مي شوند اما ترميم لولاهاي شکسته کاملاً معمول است به شرطي که خيلي خراب نشوند.

چه زماني پنجره خود را تعمير يا تعويض کنيد

تعمير پنجره دوجداره يا تعويض پنجره ها موارد زيادي وجود دارد که بايد از جمله مزاياي ارتقا به شيشه هاي کم مصرف انرژي توجه کرد. در اينجا چند توصيه براي کمک به شما در تصميم گيري وجود دارد.

تصميم گيري در مورد تعمير يا تعويض پنجره ها مي تواند چالش برانگيز باشد. درست مثل هر بهينه سازي منزل ، فکر کردن در مورد هزينه ها و پس اندازهاي بالقوه در کوتاه مدت و همچنين براي يک دوره طولاني تر مهم است.

اين امر به ويژه براي شيشه پنجره در خانه بسيار ضروري است زيرا ارتقا به پنجره هايي که داراي درجه بهره وري انرژي بالاتري هستند ، مي تواند مصرف سالانه انرژي خانگي شما را کاهش دهد.

بنابراين در نظر گرفتن تعمير يا تعويض پنجره  مي توان به خاطر داشت صرفه جويي بالقوه اي که مي توانيد با نصب پنجره هايي با سطح کارايي بيشتر انرژي به دست آوريد ، مفيد خواهد بود. شما مي توانيد اين صرفه جويي هاي بالقوه را محاسبه کنيد؛ ابزاري آسان براي استفاده آنلاين که به شما امکان مي دهد رتبه هاي مختلف انرژي را مقايسه کرده و سناريوهاي مختلف جايگزيني پنجره و رگلاژ پنجره دوجداره را امتحان کنيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تعمير و نگهداري پنجره و شناسايي مشکلات

اهميت نگهداري و تعمير پنجره دوجداره صحيح آن در خانه شما قابل اغماض نيست. دليل اين امر آن است که علاوه بر اينکه به طور بالقوه بر ارزش ملک شما تأثير مي گذارد ، وضعيت پنجره هاي شما مي تواند تأثير بسزايي در راحتي زندگي در خانه شما و هم انرژي گرمايش و خنک کردن محل زندگي شما داشته باشد.

تعميرات شيشه دوجداره

مشکلات در شيشه دو جداره زماني رخ مي دهد که ميعان بين شيشه هاي دو جداره ايجاد شود. اين مي تواند به دلايل مختلفي رخ دهد ، از ساييدگي مستمر گرفته تا نگهداري نامناسب. مهم نيست که علت چيست ، در صورت بروز مي تواند يک مشکل قابل توجه باشد. شيشه هاي مه گرفته از کارآيي کمتري برخوردار هستند و مي توانند هواي گرم را که در داخل وجود دارد را خارج کنند.

در نتيجه هزينه قبض ها بالاتر از حد انتظار است و همچنين مي تواند از ورود نور به داخل منزل شما جلوگيري کند. سر و صدا يک اشکال احتمالي ديگر است؛ با شيشه هاي دو جداره مه آلود به ويژه اغلب باعث مي شود صداي محيط بيشتري ايجاد شود. براي رهايي از اين مشکلات و تعمير پنجره دوجداره با کارشناسان شرکت ما تماس گرفته تا در اسرع وقت براي خدمت رساني در محل شما حاضر شوند.

هزينه پنجره هاي تعويضي چقدر است؟

هزينه ها مي توانند هم براي پنجره ها و هم براي نصب بسيار متفاوت باشند ، مخصوصاً هنگام خريد آنلاين. بنابراين ، مهم است که از خطرات احتمالي خريد کم هزينه يا خارج از واحدهاي تعويض آگاه باشيد.

پنجره با کيفيت پايين مي تواند با گذشت زمان زرد شود. اين باعث مي شود ارزش پنجره دوجداره ملک شما کاهش يابد و فروش آن دشوارتر شود.

پنجره هاي تعويضي با کيفيت پايين ممکن است بيشتر در معرض ترک و پوسيدگي باشند. اين امر باعث کاهش چشمگير طول عمر و افزايش هزينه هاي تعويض طولاني مدت مي شود که در اين بين قيمت پنجره دوجداره ويستابست مي تواند مناسب باشد.

يافتن سبک پنجره مناسب خانه

انتخاب سبک شيشه دو جداره جايگزين مي تواند يکي از سخت ترين تصميمات هنگام خريد پنجره باشد. بسياري از عوامل بايد مورد توجه قرار گيرند ، اين موارد عبارتند از :

سن يا دوره ملک

انواع مختلف پنجره ها چگونه آنها را تکميل مي کنند؟ پنجره هايي که مناسب باشند توانايي افزايش ارزش ملک و توانايي فروش مجدد را دارند.

چه سبک هايي از پنجره ها خوب به نظر مي رسند؟

اگر بودجه شما اجازه مي دهد بايد تمام پنجره هاي خود را براي يکنواختي ظاهر جايگزين کنيد. اين امر همچنين مي تواند به افزايش ارزش ملک شما کمک کند.

شايد ارزش اين را داشته باشد که از همسايگان خود بپرسيد که آيا آنها به فکر تعويض پنجره ها و تعمير پنجره دوجداره در تهران هستند زيرا يکنواختي در چندين ويژگي مجاور نيز مي تواند به افزايش ارزش کمک کند.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تفاوت شيشه دو جداره و سه گانه چيست؟

اگر هر دو از يک ماده و با کيفيت استاندارد يکسان ساخته شده باشند ، شيشه سه جداره بايد در حدود 20 تا 30 درصد با مصرف انرژي بيشتر باشد. با اين وجود ، متغيرهاي زيادي وجود دارد که مي تواند مقايسه بين شيشه هاي دو و سه جداره را به خطر بيندازد:

  • فاصله صحيح بين شيشه ها
  • نوع گاز يا پوشش مورد استفاده به عنوان عايق
  • نوع و کيفيت مواد
  • سطح توليد متناسب با خانه شما

اين بدان معناست که ممکن است برخي از شيشه هاي سه جداره با کيفيت پايين از انرژي شيشه هاي دوجداره با کيفيت بالا؛ بازده کمتري داشته باشند. تعويض اساسي پنجره ها در منزل شما يک سرمايه گذاري طولاني مدت است و خريد ارزان در نهايت مي تواند در بلند مدت براي شما هزينه بيشتري داشته باشد.

اگر متوجه علائم ذکر شده شده ايد يا مي توانيد در مورد تعمير پنجره دوجداره خانه خود با کارشناسان متخصص ما تماس بگيريد يا درخواست يک پيشنهاد رايگان را درخواست کنيد.

سوالات متداول

هزينه تعويض پنجره دو جداره چقدر است؟

به طور معمول ، اين فقط جايگزيني واحد دوجداره به جاي کل پنجره است. بنابراين  در اکثر موارد  يک کار نسبتاً ارزان خواهد بود و عمده هزينه ها در واقع نصب آن است.

قبل از شروع به غبارآلودگي پنجره هاي من چقدر بايد دوام داشته باشند؟

اين واقعاً به کيفيت پنجره ها بستگي دارد. بسياري از مشتريان هيچ مشکلي در شيشه دو جداره بعد از 10 سال يا بيشتر گزارش نکرده اند. از طرف ديگر مواردي از دو جداره شکسته شده در طي پنج سال از زمان نصب وجود دارد.

چه عواملي باعث ايجاد ميعان بين شيشه هاي پنجره دو جداره مي شود؟

در بيشتر موارد  اين امر به دليل چفت و بست اطراف پنجره و ايجاد رطوبت در بين شيشه ها ايجاد مي شود. اگرچه دلايل ديگري نيز در تعمير پنجره دوجداره کرج مي تواند وجود داشته باشد که عمدتا مربوط به هر کار ساختماني است که در مجاورت پنجره انجام مي شود.

به عنوان جايگزين تنها گزينه شيشه هاي دوجداره طلايي هستند؟

خير، شما همچنين مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در محل خود توسط شرکت و کارشناسان متخصص ما تعمير کنيد و به نوع شيشه در مواد قاب پنجره توجه کنيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آیا,پنجره,دوجداره,خود,را,تعمیر,یا,تعویض,می,کنید؟, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:30

چت روم

گپ سرا يا چت روم به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود که افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌کنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يکي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود که توسط شرکت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل کرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

j685092_.jpg

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد

چت روم فارسي .

اصطلاح "اتاق چت" يا چت روم فارسي، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح  ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

 

عسل چت

عسل چت يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : عسل,چت, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:28

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا کودهي و تغذيه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يکي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار کشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي کرده اند .از همين روي کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينکه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان کشور هاي فرانسه و امريکا با معرفي هر کدام يک انواع نهال گردو اين مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور که بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يکي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و کيفيت بالا است .  گردو فرنور يکي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يکي از جديدترين درختان تجاري و پوست کاغذي است . نوع شکل اين گردو گرد بوده و داراي پوست کاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يکي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي کند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا کردن نهال گردويي که بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يکي از برجسته ترين مورد کشت در کاليفرنيا است يکي از معروفترين و پر کشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر کيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي کاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريکا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازک و به شکل بيضي بزرگ که به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال که به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اکنون به کودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين کود براي درخت گردو:

سوالي که بسيار پرسيده مي شود اين است که براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چکار کرد که از انواع کودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

کود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينکه با اين کار گردوي با کيفيت توليد مي کنند. درختان جوان در واقع نياز به کود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با کود درختان گردو آشنا کنيم . در حالت کلي قبل از اينکه درخت گردو در زمين کاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاک مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت کلي نوع کود و ميزان کود به نوع خاکي که نهال گردو قرار است در آن زمين کاشته شود بستگي دارد . همان طور که گفته شد تقويت خاک قبل از اينکه نهال گردو در آن کشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي که گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي کاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، کاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديک توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد کنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند که آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به توليد آجيل نمي کنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي که غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته کننده است يا نهال هايي که معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بکاريد ..

سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است که اين ميوه در سالهاي اوليه که در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است کودهاي آلي يا همان کودهاي حيواني بايد همراه با کوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال کود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين کند . براي چاق کردن گردو در زمينه ‌اي که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود بايد گودالي به عمق يک متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت کلي براي اينکه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين کند لازم است در چاله هايي که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهاي شيميايي به صورت تمام کمال در آن ريخته شوند .بهترين کود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينکه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن که از سايت گلد نهال برگرفته شده بود که اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : معرفی,نهال,گردوی,مناسب,مناطق,سردسیر, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:42

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 145 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:46

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 118 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:05

خبرنامه پيامکي چيست و چه تاثيري در پيشرفت کسب و کارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سيستمي گفته ميشود که،کسب و کارها جهت ارتباط هر چه بيشتر با مشتريان از آن استفاده ميکنند. در اين مطلب قصد داريم شما را با خبرنامه پيامکي و مزايا و کاربرد هاي آن آشنا سازيم.

خبرنامه پيامکي چيست؟

خبرنامه پيامکي سيستمي است که با ارسال خبر در آن مي توان، اطلاعيه ها، اخبار، رويداد ها را به اطلاع مشتريان رساند.

در پنل اس ام اس، ميتوانيد به راحتي يک خبرنامه ايجاد کرده و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار کسب و کار خودتان مطلع سازيد.

محتواي يک خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پيامک هاي خبري ست که قصد دارند مطلب يا رويدادي را با مخاطب خود در ميان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پيامکي، در سيستم ارتباط با مشتريان چه مزايايي دارد ؟

ارتباط با مشتريان، يک مساله حائز اهميت در هر نوع کسب و کاراست، که باعث ميشود مشتريان قديمي و جديد از پويا بودن يک بيزينس خبردار شوند.

اين امکان، با استفاده از پنل پيامک نيز قابل ارائه ميباشد، با توجه به اين که اس ام اس سريعا ارسال شده و به دست مشتري ميرسد، باعث افزايش تاثيرگذاري نيز ميگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، که مهم ترين اين موارد را به طور خلاصه، در اين مقاله درج کرده ايم.

براي ارسال خبرنامه پيامکي چه مواردي را بايد رعايت کرد؟

همانطوري که حتما مي دانيد اطلاع رساني  که در حال انتشارو ارسال آن به کاربران و مخاطبين خود هستيد در قالب اس ام اس صورت مي گيرند.

بنابراين بايد به تعداد کاراکترهايي که در متن استفاده ميکنيد توجه نماييد. اين تعداد نميبايست از تعداد مشخصي بيشتر باشد(هر پيامک حدود 70 کاراکتر ظرفيت دارد)،پس متن بايد کوتاه اما جذاب باشد.

بنابر اين بايد در طراحي متن خبر و توانايي رساندن مفهوم، توجه کافي را داشته باشيد.

 در اين قسمت نکاتي را، براي طراحي متن اصولي خبرنامه پيامکي مطرح ميکنيم:

کوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پيامکي:

به لحاظ روانشناسي، متون کوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثير گذاري بيشتري در مخاطب ايجاد کرده و بيشتر توجه شان را به پيگيري متن موجود  جلب مي کنند.

توجه داشته باشيد که متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب مي باشد. از اين جهت حجم مطلوب براي خبرنامه پيامکي در حدود 70 الي 140 کاراکتر در نظر گرفته شده است. که اين ميزان معادل با يک الي دو پيامک مي باشد.

  • توانمندي محتوا در انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامکي:

بايد توجه داشته باشيد متني که  در نظر مي گيريد، بايد علاوه بر رعايت کوتاه بودن، بتواند محتواي مربوطه را که قصد انتقال آن به مخاطب راداريم، به خوبي بيان کند.

متن، ميبايست به طور مستقيم به موضوع اصلي اشاره کند تا مخاطب با خواندن پيامک به، نکته اي که در ارسال پيامک به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لينک جامع در خبرنامه پيامکي:

اين گزينه مي تواند کارتان را خيلي حرفه اي تر به نظر برساند. شما مي توانيد بخشي از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پيامکي ارسال کرده و سپس لينکي را در انتهاي اس ام اس قرار داده و براي خواندن ادامه ي محتوا مخاطب را به لينک مورد نظر هدايت کنيد.

  • در نظر گرفتن زمان بندي مشخص براي خبرنامه پيامکي:

بهتر است اگر قصد داريد اطلاع رساني ها  را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه براي مخاطب ارسال کنيد، حتما اين برنامه را از پيش تعيين کرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نماييد

  • ارائه خدمات عضويت آسان و لغو عضويت آسان براي مخاطب:

يک خبرنامه پيامکي موفق و حرفه اي بهتر است در اولين قدم تجربه مشتري را در نظر بگيرد.

امکاني را براي مخاطبان فعال کنيد که،با ارسال يک اس ام اس به راحتي عضو اين خبرنامه شده و همچنين در زمان دلخواه نيز اين عضويت را لغو نمايند.

مزايا و برتري هاي خبرنامه پيامکي در مقايسه با ساير خبرنامه ها!

1.     اطمينان از اينکه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسيد

2.     امکان نظارت کامل بر روي پروسه بازاريابي

3.     توليد محتوا براي خبرنامه پيامکي معمولا آسان تر مي باشد

4.     در دسترس تر از ساير راه هاي ديگر (مانند ايميل) مي باشد

5.     هزينه آن در مقايسه با شيوه هاي ديگر پيام رساني کمتر و معقول تر است

6.     مي توانيد اطمينان حاصل نماييد که حتما محتواي مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده مي شود

استفاده از پيامک در تمام حوزه هاي بازاريابي، باعث کاهش هزينه هاي اضافي ميشود که استفاده از خبرنامه را نيز شامل ميشود.

براي مطالعه مقالات بيشتر در اين زمينه به سايت پنل ارسال اس ام اس مديانا مراجعه کنيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : خبرنامه,پیامکی,چیست,و,چه,تاثیری,در,پیشرفت,کسب,و,کارها,دارد؟, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 163 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:19

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : sam askpapers3 بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 15:59

خبرنامه